Zwijmelen op zaterdag 163






Voor iedereen die een dierbare mist … of de winterkou …


The lake is frozen over
The trees are white with snow
And all around reminders of you
Are everywhere I go
It's late and morning's in no hurry
But sleep won't set me free
I lie awake and try to recall
How your body felt beside me
When silence gets too hard to handle
And the night too long
This is how I see you
In the snow on Christmas morning
Love and happiness surround you
As you throw your arms up to the sky
I keep this moment by and by
Oh I miss you now, my love
Merry Christmas, Merry Christmas
Merry Christmas, my love
Sense the joy fills the air
And I daydream and I stare
Up at the tree and I see
Your star up there

Hier hangen kinderen en kleinkinderen vanmiddag met de benen buiten, dus misschien ben ik niet zo snel als anders. De pc staat vandaag niet in het middelpunt.

Ik wens jullie een warm, liefdevol en gezond 2016.

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stem en wat een melancholiek lied... Ik had haar in eerste instantie ingeschat als Iers, maar het blijkt een mengsel van Canadese en Schotse roots, als ik het zo snel even nazoek.
    Dank je voor deze mooie muziek en voor de goede wensen; we wensen jullie ook het beste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit zo'n mooi nummer, het staat op mijn kerstlist. Goed dat ik nog even kwam kijken voor ik mijn eigen blog af had, anders hadden we dubbel geplaatst ;)
    fijne verdere kerstdagen!
    lieve gr Bibje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een diép ontroerende song .
    Geniet van alle drukte om je heen die vooral de kleinkinderen met zich meebrengen.
    Je blog kan wachten hoor, morgen weer een dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig nummer Marja!
    Een echte zwijmelaar!
    Mooie dag gewenst met iedereen om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend mooi nummer Marja. Wij wensen jou samen met Robbert fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar.
    Alleen dit: Voor iedereen die mist … de winterkou - Dat hoeft voor ons echt niet.
    De bijna Spaanse temperaturen overdag bevallen ons uitstekend!! Dat mag voor ons elk jaar het geval zijn als we terug zijn in Nederland voor de kerstvakantie met kinderen en kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig nummer inderdaad.... en ja hoe 'feestelijk' ook deze dagen zijn... dat er dierbaren gemist worden, alhoewel zo vanzelfsprekend dat is, blijft toch een 'aanwezige' emotie die de dagen anders kleurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontroerend mooi dit nummer .De tekst geeft me kippenvel.
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met ontroering luister ik naar dit nummer.
    De winterkou mis ik niet,ik kan het missen als kiespijn

    Geniet van deze dagen Marja
    Liefs, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor jou en je familie ook de allerbeste wensen voor 2016 Marja. Dat het een mooi warm, gezond en liefdevol jaar mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vooral dat "i lie awake" spreekt me enorm aan :-) Een prachtige en ontroerend nummer. En weet je, ik vind het helemaal bij jou passen!
    Geniet van je dierbaren om je heen en van alles alleen maar het beste voor in 2016.
    LIeve groet

    BeantwoordenVerwijderen