Zwijmelen op zaterdag 162










Met deze lente in december is ons kerstgevoel nog ver te zoeken. Wijzelf geuren intens naar dennennaalden, maar dat heeft niets met een versierde boom te maken. We zijn dagelijks in de tuin te vinden. Het aroma van de gesneuvelde pijnbomen hangt in kleding en haren.
We zijn nog nooit zo laat geweest met optuigen en feestverlichting. Vandaar ook deze ongewone muziekkeuze voor vandaag. Ik doe lekker dwars.

Natuurlijk wens ik iedereen zalige dagen vol sfeer, plezier en liefde.

14 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige keus, kerst met een zomergevoel. Ik word er vrolijk van! Het is buiten ook wel erg warm.
    Ik wens jou en je gezin hele fijne kerstdagen.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zulk warm weer komen wij graag elk jaar terug in Nederland voor een kerstvakantie. Voor ons mag de echte kou tot medio januari (dan vliegen we weer terug naar ons eerste woonland) wegblijven. Wij wensen jou met je dierbaren een Feliz Navidad. Tot blogs. Trouwens wat een klus was dat die bomen rooien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De laatste kende ik niet, de andere twee des te beter. De eerste heb ik al eens gelinkt in een blog, met o.a. de oorsprong van die song: daar zat een strofe in die ronduit beledigend was voor aboriginals...
    En het zal best zweten geweest zijn met dat werken in de tuin... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Over jeugdsentiment gesproken… Op een kangaroe-eiland.. Zucht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En die laatste … Mooie vertaling van dat ene lastig woord uit Mary Poppins…

      Verwijderen
  5. Je schotelt ons een mooie cocktail voor. Ik kan me je gevoel na die klus in de tuin helemaal voorstellen.
    Als je geen zin hebt in kerstversiering dan laat je het toch lekker achterwege. Wat je ook doet, Prettige Feestdagen en de Beste Wensen voor 2016.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héééééérlijk om weer te horen. Het geeft mij, samen met de filmpjes over de tuin, een zalig lentegevoel.Dat kerstgevoel verschuif ik maar naar het eerste pak sneeuw;-)

    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan ze nog allemaal woordelijk meezingen, zó bekend waren ze destijds.
    Mag best hoor ff lekker dwars zijn, de winter ligt óók dwars tenslotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je toch een lekker gek mens om dit te plaatsen ,echt ik galm mee en lig in een deuk .Wat hadden we ''vroeger'' toch een veel leuke en ongecompliceerde muziek .De derde ken ik niet maakt niet uit want ik heb genoten
    Fijn weekend ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. doe jij maar lekker dwars hoor, heerlijk, hou ik wel van.

    Bedankt voor het plaatsen van mijn linkje... ik ga nu iedereen bij langs.

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doe jij maar lekker dwars hoor! Hahaha!
    Maar je boom staat intussen toch?
    Leuk om weer te horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja die waren en zijn nog steeds leuk >Was vorig jaar bij de Wannebiez die zingen deze liedjes nog steeds.

    BeantwoordenVerwijderen