Zwijmelen op zaterdag 161






Ja, zo voelde dat ongeveer in 1968.

Fijn weekend, zwijmelaars.

13 opmerkingen:

  1. Ow... wat toepasselijk op mijn meisje van twaalf.
    Maar ja... wat rijmt er nou op twaalf?

    Ouderwets dit nummer, maar toch van alle tijden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi ja zoiets ja... maar dan voor mij een paar jaar later...ergens midden 70-ers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja zo ongeveer, in 1963 denk ik...
    Leuk om weer eens te horen!
    Fijne zwijmeldag Marja en bedankt voor het plaatsen van mijn linkje, je bent me steeds voor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke stem heeft hij en de tekst is nog steeds aktueel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lang niet gehoord maar het lijft een leuke plaat

    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij heeft er ondertussen nog een vervolg op gemaakt... meisjes van 30.....
    https://youtu.be/fhmI3k9CT8E

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig. Ik heb het linkje erbij geplakt. Bedankt.

      Verwijderen
  7. ja ik herken het lang niet gehoord.Leuk geschreven en gezongen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ken het lied ,helaas herken ik er weinig of niets in .1964 een veel '' te oud '' meisje van 13 .Nu een meisje van bijna 65 wat zich best goed voelt in haar leventje zo het nu is .Nee ik zou niet terug willen naar die tijd .
    Fijn weekend ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel voor het plaatsen van mijn linkje! Lief.....
    Meisjes van dertien, ik was niet gelukkig. Vooral door het pesten wat nog jaren zou duren. Maar ik ben nu een gelukkig 'meisje' van 60.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi lied! Goh, ik kende dit helemaal niet, maar ik ken niet eens zoveel liedjes van Paul van Vliet. Meer van zijn sketches; hoe heette die ene ook alweer: Majoor Kees?

    BeantwoordenVerwijderen