Zwijmelen op zaterdag 160






Fijn sinterklaasweekend.

12 opmerkingen:

  1. Mooi nummer! Ook een oude en heel bekende! Lang niet gehoord...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker nummer voor een feestje. Uit 1974, het jaar dat het op 31 augustus afgelopen was met de zeezenders Radio Veronica en Radio Noordzee Internationaal. Waar blijft de tijd. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das lang geleden zeg.... leuk om weer eens te horen ! Die 'oude' muziek heeft diens charme he?

    fijn weekend lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja, lekker nummer dat ik me nog goed kan herinneren.
    Je zult het als hulppiet wel druk hebben vandaag;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja, een topper was dit! Ik heb er weer heel erg van genoten!
    Keihard meegegalmd natuurlijk en lekker hardop ;-)
    Fijne zwijmeldag! Succes als Hulppiet! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lang niet gehoord. En het vreemde is dat ik 'm nog zo mee kan zingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben zelf niet de hulppiet, hoor. Hij staat er voor de grap onder i.v.m. de titel van dit nummer. Hier wordt geen sinterklaasfeest gevierd. Wij mikken over 3 weken wel wat onder de boom.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk ,een van mijn favoriete nummers door de jaren heen en staat nog regelmatig op de repeat ! Ik heb genoten .
    Fijn weekend,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk nummertje.Ik heb er van genoten.

    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van voor mijn tijd. Maar wel bekend. Lekker plaatje altijd.

    BeantwoordenVerwijderen