Gemengde gevoelens

Mooie schrijfveer voor vandaag.
Ik pak indirect het stokje “prikkel je zintuigen” van Sytse erbij.
Daarvan zag ik ook al twee mooie invullingen bij Trees en Melody.
Op het blog van Sytse kan ik niet meer reageren, dus dat laat ik maar zo.

Waar heb ik bijzondere, zintuiglijke herinneringen aan?
1971 onze verkeringstijd
Ik kreeg bij ons afscheid altijd zijn zakdoek, die heerlijk naar hem rook.
Die ging mee naar bed om aan te snuffelen als ik hem miste.
1975 onze huwelijksreis
Nooit meer zulke lekkere escargots gegeten als toen.
1976 – 1978 – 1979- 1981
De eerste babygeluidjes van ons kwartet.
Dat geldt ook voor hun snoetjes, die heerlijk waren om te zien.
Het allerfijnste gevoel?
Liefde die wordt beantwoord.

10 opmerkingen:

  1. Wat mooi dat al jouw zintuigelijke prikkels met de liefde te maken hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had in onze verkeringstijd ook een shirt van huidige echtgenoot, dat lag onder mijn hoofdkussen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Marja .Mijn gedachten dwarrelen naar de vele mooie herinneringen .Dank je wel ,dit blogje brengt me even terug naar heel veel mooie momenten .
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Heel veel herkenbaars, alleen die zakdoek moest ik vervangen door zijn foto die altijd bij m'n bed stond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi verteld Marja, en zo waar is dat... liefde, het allerfijnste...
    Heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooiiiii en dat laatst antwoord hebben we gelijk..... zo mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie herinneringen. Ja en die babygeur vergeet je ook nooit meer. Trouwens iets minder de poepbroeken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh, wat heb je dat mooi ingevuld Marja! Ja, die baby's hè, die zijn een rode draad in antwoorden van moeders!
    En je laatste antwoord, prachtig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk, met een glimlach gelezen Marja. Zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen