Koud


10 opmerkingen:

  1. De koude dagen inderdaad uit onze kindertijd....waar zijn ze gebleven?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi plaatje, maar ik hoop dat het nog even weg blijft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap werk, je ziet aan alles dat het koud is. BBBRRRR!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad wat Novelle ook al zegt..

    Maar ehhh wel heel lief hoor dat je 1 van mijn honden in beeld brengt ;-)
    Die heeft overigens niets met sneeuw want hij vind natte pootjes afschuwelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nostalgisch plaatje. Hoop van de winter toch nog wel een keer op een pak sneeuw hoor al was het alleen maar om foto's te maken. ;) Liefst in het weekend en maandag weer weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig deze afbeelding .kou deert me niet en nooit gedaan ook en sneeuw vind ik geweldig .Helaas beperkt sneeuw me wel een beetje omdat ik dan niet weg kan op de fiets ,maar ach de winkels zijn op loopafstand dus verhongeren doen we niet .Laat de winter maar komen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk plaatje! Doet mij verlangen naar sneeuw en ijs. Kom maar op!!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier leg ik wat haver
    en wat hooi voor"t paard
    want dat trouwe beestje
    is het heuuuuus wel waard

    Mooi hè
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dacht meer aan":
    Trojka hier, Trojka daar,
    Neemt u nog een klapsigaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O héérlijk, kom maar op met een lekker pak sneeuw, wat een sfeervol plaatjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen