Kort maar krachtig

Deze tag kreeg ik van Fréderique. Het idee is van Ysanne

Stom: vooroordelen
Allerstomst: discriminatie
Dag met een gouden randje: iedere dag met mijn dierbaren
Leukste liedje: het liedje van verlangen
Houd van: manlief, paps, (klein)kinderen
Nooit gedacht: dat ik 2007 zou overleven
Genieten: van iedere dag
Bang voor: verliezen van mensen
Hekel aan: storm
Lekkerste weer: zonnige, windstille lentedagen
Leukste leeftijd: rond de 35
Spijt van: blunders uit het verleden
Geen tijd voor: onbenulligheden
Lekkerste eten: scampi's met look
Fijnste vakantieland: dromenland
Vreselijk goor: kots
Mezelf een duwtje geven: om het huis uit te gaan
Wil nog: angsten overwinnen
Mis een beetje: mijn mobiliteit
Dansen? nee, dank u
Zal ik hem doorgeven? oké
Ik nodig jullie uit om het stokje op te pakken

10 opmerkingen:

  1. Ahhh mooi dat jij hem ook opgepakt hebt!

    Weer wat over jou geleerd ;-)
    Wat dat angsten overwinnen betreft..... ik kan er heel gemakkelijk iets over zeggen maar dat is niet hetzelfde als doen, ik weet hoe moeilijk dat is nadat ik oa straatvrees overwinnen moest... Ik wens je wel van harte alle goeds toe en dát wat jij nodig hebt in ruime mate aanwezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Netje kort gehouden al weet ik dat achter sommige korte antwoorden een héél verhaal schuilgaat......,
    de laatste regel is héél slecht leesbaar,maar de rest allemaal wél ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, die laatste regel heb jij echt niet gezien. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Marja, leuk dat je ook mee hebt gedaan. Jij was ook een van mijn M's hoor, maar ik dacht, doet ze vast niet haha.
    Goed vergipst dus! Leuke antwoorden, we delen er sowieso een... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is leuk Marja dus ik doe deze keer mee.
    Fijn weekend ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij houden niet van doorgeefstokjes. Daarom doen wij niet mee. Tot morgen met ZOZ.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zal er nog eens over denken Marja
    ik vind het vak moeilijk om kort en krachtig te zijn ...nou ja ik denk er dus nog even over (glimlach)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja, en dat is dus toch weer een stokje dat ik over ga nemen. ;-)

    Mooie antwoorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijnste vakantieland: Dromenland :-) Dit vind ik een geweldige vondst!
    Lieve groet en een fijn weekend, Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te lezen maar ik ben niet van de stokjes en dit soort vragen die doorgegeven moeten worden. Maar gelukkig ieder zijn ding toch.

    BeantwoordenVerwijderen