Bijzondere fotoshoot

"De kleine Connor was volop aan het poseren (of zeg maar gewoon schattig aan het snurken) tijdens een fotoshoot in het park toen plots een nieuwsgierig hertje uit de struiken opdook. De fotografe greep meteen haar kans. Het resultaat? Een fabelachtig mooi kiekje.
'Maggie' is een bekend hert in het Sam Houston State Park in Louisiana. Het dier werd als babyhertje gered en gevoed door mensen en ze is dus helemaal niet mensenschuw. Het beestje komt geregeld een kijkje nemen als fotografe Megan Rion foto's neemt in het park. Megan maakt soms zelfs handig gebruik van het fotogenieke beestje om haar fotoshoots met kinderen op te leuken. Maar dat was nu eigenlijk helemaal niet de bedoeling.
Eind oktober zorgde Maggie met haar volstrekt toevallige aanwezigheid (mogelijk gevoed door een hongertje naar wat hooi) en een mooie, perfect geplaatste pose onbedoeld voor deze bijzonder snoezige en magische foto. Connor (1 maand oud) lijkt net een figuurtje uit een herfstsprookje. Het hoeft niet te verbazen dat de foto massaal gedeeld wordt op het internet."
(artikel uit HLN)

16 opmerkingen:

  1. Vind je het raar dat ik bij die foto meteen aan de kerststal met denken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dat is niet raar. Wel grappig eigenlijk.

      Verwijderen
  2. Ook een fotograaf heeft soms een gelukkig toeval nodig om een héél bijzonder plaatje te schieten!
    Het kindje lijkt eigenlijk een beetje "niet echt", zoals op de pretecho's de kindjes soms óók een beetje " popperig" lijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik ook vaak van de foto's van Anne Geddes. Prachtig, maar bijna te mooi.

      Verwijderen
  3. Nou zeg, dat is even een schitterend plaatje. Zag het gisteren al voorbij komen op FB. Bij jou misschien? Ja dus, bij jou. Niet bij stil gestaan want ik was iets aan het zoeken.. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig plaatje. ......... letterlijk en figuurlijk. En wat een cadeautje, het hertje. Erg mooi.

    Liefs Fredrique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een foto om heel stilletjes naar te kijken ,zo vertederend !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende foto inderdaad, als fotograaf moet je soms ook echt mazzel hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. roerend mee eens ...sprookjesachtig Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie fot, die bij mij ook meteen een beetje een kerstsfeer oproept.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In 1996 was ik ook in dat park samen met mijn dochter en haar pasgeboren eerste dochter.

    Lijkt op een prachtig kerst tafereeltje

    Lieve groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb me laten vertellen dat je dergelijke foto's maar een week of vier kan maken, omdat de pasgeborenen dan nog heel diep slapen. Groot gelijk deze kans met beide handen aan te pakken. Echt een heel lieve foto! Ik moest niet aan de kerststal maar aan Anne Geddes denken.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij had ik al gereageerd maar misschien weer op je andere blog. Ik leer het nooit. Maar het is een prachtige foto. (ook zonder hertje al)

    BeantwoordenVerwijderen