Zwijmelen op zaterdag 153





Deze kersverse opa en oma wensen jullie een heerlijk weekend.

18 opmerkingen:

  1. FELICIDADES kersverse abuelo y abuela. Prachtige foto's van Dylan en als klap op de vuurpijl deze schitterende muziekkeus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toeval bestaat niet zeg ik altijd..... deze kwam gisteren voorbij ergens, waar weet ik niet meer, maar het was lang geleden dat ik het hoorde, blijft een indrukwekkend muziekstuk.

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig nummer! Geniet van het geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig nummer en gefeliciteerd !
    Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dit klinkt altijd super he
    Lang geleden dat ik dit hoorde
    Kersverse oma ik wens je een fijne zaterdag hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. reken maar dat het paradijs veroverd is met de nieuwe wereldburger :D
    *´¨) Gefeliciteerd
    ¸.•´¸.•*´¨) en een
    (¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★ Fijn weekend *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zin om ff te rammen https://www.youtube.com/watch?v=z7-z4Dz5ZU4

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Je zwijmelramwerk staat erbij. ;-)

      Verwijderen
  8. Een heerlijke zwijmel en wat een mooie foto's van het kleine smurfje.

    Lieve groet, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He lekker, een flink volle bak muziek én zang, daar kun je zo heerlijk in onderdompelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is veel monumentalere muziek dan het smurfenlied van vader A. ;) , en Vangelis' muziek lijkt me een veel passender welkom voor Dylan!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog altijd indrukwekkende muziek .Geniet maar lekker samen van het nieuwe geluk,zoveel rijkdom !
    Fijn weekend Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vangelis! Wat heb ik die muziek vroeger veel gedraaid. Helemaal vergeten dat-ie nog bestond ;-) Van de week ga ik 'm op Youtube beluisteren.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik sluit aan bij Dwarsbongel. Prachtige muziek... Een heel mooi welkom.
    Wat een geluk bij jullie... zo mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk nummer! Nogmaals van harte en geniet van jullie kleinzoon.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Te bizar, ik had de tekst van mijn blog al geschreven van de week maar kon dus het nummer nog niet vinden. Jou nummer is dus ook de mijne vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Indrukwekkend nummer. Dan plaats je hem toch de volgende keer.

      Verwijderen