Winters licht


11 opmerkingen:

  1. Oh... wat prachtig, ik zie dit soort momenten wél maar het lukt me nooit er zo'n mooie foto van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waanzinnig! Ik vind een gemengd bos het mooist om doorheen te lopen, maar het voordeel van een naaldbos is dat je bovenstaande beelden te zien krijgt. Oogstrelend en het verwarm idd je hart.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit verwarmt mijn hart. Zo mooi.... Prachtig.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer een prachtige combinatie gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende foto. Eigenlijk had er een beetje sneeuw op de takken moeten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto. Mij lukte het afgelopen augustus om rond 6 uur 's morgens tijdens de zonsopgang, zo'n foto te maken, met die stralen.
    Zo mooi vind ik dat...
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto, Wat is het ook prachtig momenteel. Echt zo'n cadeautje van de herfst dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen