Zwijmelen op zaterdag 145





Voor iedereen die slecht kan slapen.
Fijn weekend allemaal.

12 opmerkingen:

  1. Had ik dit gisteravond maar vast bekeken... niet zo best geslapen eigenlijk, maar komt wel weer goed!
    Mooi nummer Marja!
    Fijne zwijmeldag X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou inderdaad....ik werd wakker omdat Zoon bij het krieken van de dag van de trap af gleed. En ik had nog maar net mijn ogen echt goed dicht voor mijn gevoel. Gisteren over mijn grens gegaan, nu dus ontzettend brak :(
    Mooi nummer trouwens, heb het even helemaal over me heen laten komen.
    fijn weekend!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had ik dit gisterenavond maar bekeken.... ;-)

    Liefs n fijn weeekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook een hoop herrie vannacht. Even rustig dit plaatje over me heen laten gaan,geluisterd met steeds dichtvallende ogen.

    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Werd vanochtend vroeg wakker door klussers in de buurt. Ieder weekend klussen. En dan niet het Viva-woord klussen he. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor mij meestal niet nodig, ik zet de TV aan op de timer en het komt helemaal goed;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stem, en voor mij weer een onbekende! Kind van deze tijd begrijp ik, vooral bekend van JoetJoep.
    Kon zijn leeftijd overigens nergens vinden, maar afgestudeerd in 2005, dus ik schat geboren tussen 1975 en 1985.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit had ik dus afgelopen nacht even moeten luisteren .Ik twijfelde om half 2 om de pc aan te zetten ,in plaats van dat te doen maar gaan lezen .Een heel mooi nummer !!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi nummer hoor, ik kende het niet. Gewoon Anneke. Ik snap niet dat ik niet meer via mijn wordpress account kan antwoorden op jouw blog en bij anoniem moet ik eerst een hele lijst aanvoeren om te bewijzen dat ik geen robot ben. Heel vervelend is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je, ik waardeer het ;-( Had ik dat maar geweten vannacht...
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk liedje. Zou je dr van in slaap vallen. Weet ik niet want ik val altijd al binnen een minuut in slaap.
    Maar het lijkt me beter dan schaapjes tellen.

    BeantwoordenVerwijderen