Uitdaging - vrijheid

Reismeermin gaf ons een nieuwe invalshoek. De komende weken kunnen we haar “uitdaging” bekijken vanuit de optie “vrijheid”. Het leuke aan haar item is juist de vrijheid waarmee je het kunt invullen. Je kunt het met woorden doen of met beelden. Je kunt iets knutselen, plakken of bakken. Of je schrijft een gedicht. Alles mag, niets moet. Hier liggen mogelijkheden voor alle bloggers. Top!
Ik benut deze gelegenheid om nieuwe deelnemers uit te nodigen. Wees creatief en plaats een linkje naar je blog bij Reismeermin. Neem de vrijheid om deze uitdaging op je eigen unieke manier in te vullen.

Ik daag jullie uit om te springen
Doe gek of ga zomaar iets zingen
Want Min vindt dat leuk
En ligt in een deuk
Ze houdt van die spontane dingen

8 opmerkingen:

  1. Hier ga ik eens goed over nadenken, want die vrijheid bevalt me uitstekend!
    Dat plaatje is geweldig Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik neem de vrijheid....... om niét mee te doen;-) En dat ondanks dat het aan Reismeermin te denken is dat jij bij mij "over de vloer komt" en dat had ik niet graag willen missen. Zij nam ooit een logje van mij mee omdat ze het in haar uitdaging vond passen waardoor ik dus "onder de mensen kwam". ;-) toch is dat "onder de mensen komen "nou juist een reden voor mij om niét mee te doen want vóór je het weet heb je een onbeheersbaar aantal lezers en dagwerk aan het bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat knap dat jij nog precies weet hoe ik op jouw blog beland ben. Ik snap je best hoor. Maar dit onderwerp was natuurlijk een inkoppertje.

      Verwijderen
    2. Dat is ook precies mijn manier van bloggen, liever wat minder "linkjes"maar mensen "waar ik iets vanaf weet" . Dat gáát gewoon niet als het er teveel zijn. Ik wil graag ruimte houden voor lezers die me spontaan vinden en dat wordt lastig als je aan meerdere uitdagingen meedoet. Zo in de zomer is het natuurlijk veel minder druk omdat er veel sites min of meer op zwart staan, maar dat is ook wel prettig, heb ik het ook wat rustiger;-)

      Verwijderen
  3. Al dan niet een inkoppertje..... GEWELDIG hoe je het hebt opgepakt en ja natuurlijk sluit ik me heel graag bij je aan, ik deed altijd al mee maar als dat niet het geval was geweest had jij me nu zeker over de streep getrokken ;-)

    Kom bloggers, ga ook lekker meedoen!
    Haal je hoofd en pc van 't rantsoen.
    't Gezegde is waar!
    Krijg jij 't voor elkaar,
    dan krijg jij van Min vast een klapzoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een wens naar mijn hart: begeeft u zich in gestrekte draf naar Reismeermin en presenteer uw link.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben niet zo van het opvolgen van schrijf/fotografeer/plak/knutseluitdagingen. Die van Plato vind ik al lastig genoeg! Maar uiteraard wens ik Min veel succes.
    Fijn weekend en lieve groet,
    Kakel

    BeantwoordenVerwijderen