Vliegende koe

Dit is toch wel heel bijzonder. (klik)
Zou ze genieten?

9 opmerkingen:

  1. Je hoort mensen die door een meeuw op een klodder meeuwenpoep getrakteerd worden wel eens zeggen, "het is maar goed dat koeien niet kunnen vliegen"........ ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat spectaculair zeg....!
    Het arme dier, wat Riet al zegt... straks krijgt ze nog buikloop van die band om haar buik...;-)
    Zal je gebeuren haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vraag me af of dat arme beest niet doodsbang was brrr

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had dezelfde gedachte als Petr@: het mag wat kosten! Als ik die koe was, zou ik er van genieten ;-)
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kunnen dieren ook hoogtevrees hebben?

    Maar .... op zich... een prettig idee dat de eigenaar er zo goed voor zorg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gebruik van de traumaheli. ;0))

    BeantwoordenVerwijderen