Zorg

Echte liefde
in ziekte en gezondheid

11 opmerkingen:

  1. samen door lief en leed. een steun en toeverlaat voor elkaar, tot het einde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig plaatje...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onvoorstelbaar breekbaar en lief plaatje, ik zie helaas bij de weduwnaar van mijn zus hoezeer een partner gemist wordt zodra je van alles mankeert.
    Wat zou ik hem gunnen dat m'n zus nog leefde, het zou voor hem een wéreld van verschil maken.Je kunt zóveel voor elkaar betekenen op die leeftijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo hoort het te zijn als mensen echt van elkaar houden !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve foto! Heel ontroerend!
    Ik hoop het mee te mogen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het leven, zo breekbaar
    heel gelukkig met elkaar
    arm in arm
    gevoel heel warm
    voor het leven een echtpaar.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een foto uit de jaren 50 of 60?? Gedeelde vreugd en gedeelde smart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op Pinterest heb ik een map met dit soort foto's. Zo aandoenlijk. Je denkt meteen: zo wil ik ook oud worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een plaatje om stil naar te kijken, terwijl je woorden door mijn hoofd echoën. Erg mooie combinatie, Marja.

    BeantwoordenVerwijderen