Zomersfeer

11 opmerkingen:

  1. Jammer dat je dit soort plaatjes niet meer in het echt ziet, het gemaaide gras wordt nu meestal op het land door machines al in plastic verpakt!
    Het gras is van hieraf al bijna te ruiken bij dit "plaatje";-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een nostalgisch plaatje dit! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Razend knap weer, die tekening. Mooi passend bij deze tijd van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi is dit.
    Helaas speelt het buitenleven zich steeds meer binnen af. Koeien die op stal (moeten) blijven. En, inderdaad, verpakt hooi. Om nog maar te zwijgen van legbatterijen en dergelijke. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor deze afbeelding en ik heb het als kind nog gezien ! Hier even het Zomergevoel want is lekker zonnig buiten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tegenwoordig wordt hooi in plastic balen verpakt, maar er zijn hier nog boeren die alles ouderwets onder de hooiberg opslaan. Sommige trekkers moeten zelfs met de pont naar de overkant. Altijd een heel gedoe! Koeien hóren in de wei.
    Mooi plaatje. Ik hoop dat wij binnenkort ook mooi weer krijgen...
    liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vroeger logeerde ik bij mijn oom, en mocht ik vaak boven op zo'n kar met hooi zitten. Leuk en griezelig!

    BeantwoordenVerwijderen