Carshoppen

Vorige week ging Ronald met Robin en Barbara naar Rotterdam om te kijken voor een autootje. Zijn eerste.
Veel geld heeft hij niet, maar vol goede moed gingen ze naar J.etcars.
Per abuis belandden ze eerst tussen dit soort wagens:



Daar besloten ze een foto te maken om ons eens flink te laten schrikken.
Het was de sloperij afdeling.
Ik hield mijn hart vast.

Gelukkig is het met een sisser afgelopen en kwam hij thuis met deze tuut:



Helemaal in zijn sas.
Nu maar hopen dat hij het blijft doen.

10 opmerkingen:

  1. En dan maar hopen op veel veilige kilometers en rijplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dat hij maar heel lang en met heel veel plezier van zijn eerste autootje mag genieten.
    Fijne dag vandaag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja een tweedehands auto kopen is vaak een avontuur en natuurlijk wens ik je zoon alle geluk die je maar kunt hebben met zijn aankoop.
    Ik heb op mijn blog op je reactie bij Anthem van Leonard Cohen geantwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je eerste eigen auto vergeet je nooit. Ook niet als later blijkt dat het een barrel was. Je raakt er niet over uitgepraat. Ik hoop dat hij veel plezier van zijn aankoop heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens hem veel veilige kilometers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is altijd een gok als je een tweedehands auto koopt.
    Met een beetje geluk heeft hij hier jaren plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind elke tuut een goede tuut, zoals-ie maar van A naar B rijdt. Ik wens de nieuwe autobezitter veel veilige kilometers toe.
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens hem heel veel veilige kilometers.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel veilige kilometers, met het rijplezier zal het goed komen;-)

    BeantwoordenVerwijderen