Markt


Drijvende handel of drijven ze handel?

14 opmerkingen:

  1. De handel drijvende Chinezen drijven al handelend op het water. Lijkt me toch lastig boodschappen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, zowel de foto als het verhaal erbij, Marja! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende foto met een minstens zo schitterend verhaal maar ik ben blij dat ik niet op die manier mijn kostje moet verdienen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien "verdreven" van het land om het hoofd boven water te houden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Juist. Dat is heel knap vertaald. Cryptisch ook.

      Verwijderen
  5. Wat een gekrioel zeg... waar zou je nou wat willen kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje... die kunnen toch niet meer voor- of achteruit... zou je denken...
    Prachtige foto.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch knap eigenlijk, al die bootjes.
    Geweldige foto en de woorden zijn fantastisch.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk! Ik ben er geweest denk ik. Tenminste; als dit Thailand is. Het is inderdaad een gekrioel van jewelste met de drijvende handelsdrijvers.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo zag ik het in Singapore bij het dalen van het vliegtuig Singapore Airlines in 1980
    sampans op het water.

    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik word al tureluurs als ik er naar kijk... Bij mij gaat altijd zoveel mis, het zou niet goed zijn als ik me hier tussen begeef.
    Heel leuke woordspeling!
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen