Hij prikt een vorkje mee


9 opmerkingen:

  1. Je krijgt de neiging om 'eet smakelijk' te zeggen maar ik denk dat hij dat niet zo zal zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elke week weer verbaas ik me over de schitterende details in deze tekeningen. Dat gezicht van de man, het is zo levensecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongelofelijk, mijn ogen kunnen niet geloven wat ze zien. Moet je zien hoe achteloos de vork met de hooibaal over zijn schouder hangt... Een meesterwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zal dus in de schuur eten worden vrees ik, bij de koeien;-)
    Ongelooflijk mooi geschilderd weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt zo ongelooflijk mooi... En het lijkt ook met het grootste gemak geschilderd...
    Fijne vrijdag Marja,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet nog maar even niet aan de winter denken.... brrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig... zou dat een model zijn? Die man komt me zo bekend voor?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op zijn website las ik dat hij veel familie als model gebruikt. Dus er zullen wel bekende koppen tussen zitten.

      Verwijderen
  8. Toen liepen koeien nog in de sneeuw buiten, dat zie je niet veel en dan lusten ze wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen