Boe


8 opmerkingen:

  1. En ja hoor, weer zo'n prachtige tekening... ik vind dit telkens weer genieten hoor...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig hier op het dorp was een meisje die reed echt op een koe, die had ze helemaal mak gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Te mooi, sta elke keer weer versteld!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zou zo een foto kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattig, een meisje dat de koe bij de horens wil pakken, hééft het beest geen horens;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief plaatje! Op een koe zitten lijkt me niet zo lekker, eerlijk gezegd. Ze hebben van die uitstekende botten, lijkt me pijnlijk aan je bips.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij de moeder van mijn beste vriendin hangt een bijna levensgroot schilderij in de woonkamer. Daar staan koeien op die een landweg oversteken. Het is precies het uitzicht wat zij uit haar vensterraam heeft. Elke keer als ik eventjes langs wip,kan ik mijn ogen niet van het schilderij houden. Zo mooi!
    Net als deze.
    Liefs kakel

    BeantwoordenVerwijderen