Zwijmelen op zaterdag 133








Hoe verschillend kan het klinken?
Fijn weekend zwijmelaars.

16 opmerkingen:

  1. Fijn weekend opperzwijmelaar!
    Ik ben fan van de bovenste... Nina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hola opperhoofd van alle zwijmelaars op zaterdag, ook wij vinden de uitvoering van Nina Simone het beste. Sinds onze jeugd zijn we al fans. Fijn weekend daar in Belgë. Krijg je nog kijkers voor jullie huis?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is hééél goed Nina Simone, maar op dit moment geef ik de voorkeur aan Michael Bublé... ;-).
    Ik hoor dit nummer van hem elke dag wel een paar keer, zo mooi!
    Fijne zwijmeldag en bedankt weer voor het linkje plaatsen, ik was niet zo vroeg wakker hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei erg mooi om fijn bij weg te dromen.

    Fijne zaterdag
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze beiden geweldig !!
    Fijn weekend,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Naast Nina valt iedereen in het niet...
    Mijn voorkeur moge duidelijk zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja Nina is wél een klasse apart maar toch heeft de andere uitvoering óók el iets hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad heel verschillend maar ik vind ze allebei mooi.... gelukkig hoef ik niet te kiezen want dat zou ik dit geval niet kunnen.

    Fijn weekend

    En excuses voor het ongemak op mijn blog, ik wacht nog steeds op actie van mijn provider...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor mij graag Nina Simone. Ik vind Michael net iets te glad. Sorry...
    Groetjes Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kies voor Nina Simone. Michael Bublé is goed, maar Nina vind ik beter, en die legt er bovendien één en al "soul" in!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nina Simone. Heerlijke stem. Net wat Dwarsbongel zegt, één en al soul!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad, geef mij Nina maar. Toch is Michael een goede tweede. Allebei goed. En als het goed is gaan de temperaturen eind van de week naar het niveau van deze song! Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Marja, wil je aub de link naar mijn blog verwijderen... link nr. 10 dus...
    link nr 11 is dan mijn noodblog...waar ik de zwijmelen-post op heb gezet.
    bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oef...gaat dus niet meer..... wil je dan aub mijn link wijzigen in https://melodymusic62.wordpress.com/2015/05/30/zwijmelen/

    dubbel bedankt

    BeantwoordenVerwijderen