Sportief

SPORTEN?
GRAAG
IK GA VOOR HERSENGYMNASTIEK

12 opmerkingen:

  1. O ja graag, alhoewel ik ook daarin niet héél fanatiek ben slingert er altijd wel een cryptogram of sodoku rond in m'n omgeving! Ik ben er niet héél goed in maar doe het graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dagelijks tijdens de lunch een sudoku en vaste prik op zondag na het ontbijt een Zweeds raadsel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeeerlijk, vooral Crypto's en Sudoku's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan ook heel vermoeiend zijn hoor, maar goede training maakt een hoop goed...
    Fijne dag verder nog,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lang geleden dat ik hier mee bezig was ,wel ontzettend leuk om te doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lang geleden dat ik he deed samen met een buurvrouw. Toen zij plots overleed stopte ik er mee. Nu doet mijn zoon het met boekje no.3 en dan help ik hem als hij er echt niet meer uit komt.

    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gespierde hersenen heb jij, Marja! Lekker hè, zo'n puzzel die op het laatst heel mooi in elkaar past. Goed gevonden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik maak vaak sudoku's en samen met jongste zoon cryptogrammen.

    BeantwoordenVerwijderen