Onze nummer 1

Dit was onze favoriet:



Wat was die van jullie?

11 opmerkingen:

  1. Ik moest even denken waar je het over had, maar begrijp uit de vorige reactie dat je het songfestival bedoelt. Helaas, ik heb geen favoriet want ik volg het al járen niet meer. Dit klinkt niet slecht, beetje "Los Angeles, The Voices" . Ik herken zelfs het winnende liedje van vorig jaar niet eens, van de baardvrouw weet ik wél alles ( nou ja bijna alles;) -) en dat zegt genoeg over waar het om gaat, niet om het beste liedje dus!,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hebben lang niet alles gezien, maar op YouTube kon ik alles bladerend beluisteren. De hectiek en belichting van het hele festival vond ik verschrikkelijk en driekwart van de nummers was om te huilen. Bovendien hadden we logees. Rafaella vond de opening wel prachtig met al die lampjes en ballonnen.

      Verwijderen
  2. Dat klinkt zeker niet verkeerd Marja .Zelf heb ik niet gekeken
    Fijne week ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond Zweden een terechte winnaar. Verder vond ik Letland wel mooi, en ook Italië.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond Estonia leuk, verder niet echt gekeken, maar dat is me bijgebleven in de voorronde!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na de 1e selectieronde, waarbij ik al veelvuldig wegzapte heb ik niet meer gekeken.

    ik was altijd fervent aanhanger maar de laatste jaren vind ik het een regelrechte aanfluiting, de oorsprong van dat festival is de meesten compleet ontschoten. ....afgezien van talentloosheid, wanstaltig gedrag etc... kan ik er zo wie zo niet lang naar kijken want het lichtspel is iets waar mijn brein moeite mee heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er niets van meegekregen, behalve het lied van Trijntje een paar dagen later bij De Wereld Draait Door een keer gehoord... er was ook veel commotie over de kleding... nou vraag ik je...
    Ik wens je een fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb er niet naar gekeken. Maar wat ik nu bij jou beluister vind ik wel mooi.

    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dit een heel mooi lied, maar gekeken heb ik niet!
    Dat rijmt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik neem aan dat je het Songfestival bedoelt? Eh...wij hebben niet gekeken ;-) Ik hoorde dat Zweden gewonnen heeft. Daar sluit ik me dan maar bij aan. Maar dit klinkt lekker.
    Groetjes Kakel

    BeantwoordenVerwijderen