Kleur


Kleur en geur beïnvloeden je humeur

7 opmerkingen:

  1. Eens. Geur heb ik meer last van, in negatieve zin, dan kleur. Als ik op straat na enkele meters nog andermans parfum ruik vind ik dat niet prettig. Wasverzachter word ik ook niet vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleuren.Helemaal mee eens. In huis hou ik de kleuren aards zeg maar want ik heb ontdekt dat dat de meeste rust geeft en ik word die kleuren nooit zat.
    maar de kleuren op schilderijen of de natuur kunnen mij niet fel genoeg zijn. dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewéldig wat een kleurenpracht! Daar moet je inderdaad wel vrolijk van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn heel veel kleuren bij elkaar! Ik zou het iets te druk vinden voor ons aan de muur, maar de kleuren liggen me wel.
    Liefs kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een explosie aan gewaarwordingen, zeker als ze gecombineerd zijn. Daar ga je van stralen, Marja! :)

    BeantwoordenVerwijderen