Dit aten wij 40 jaar geleden

Wedden dat jullie het niet meer weten?

De foto is genomen in mijn slaapkamer.
Mijn aanstaande was naar boven gekomen om mij te bewonderen.
Daarna werd de plaat “daar komt de bruid” op de pick-up gelegd.
Vervolgens schreed ik de trap af en de woonkamer binnen.
Diezelfde middag werkte Frans van der Voort zich in het zweet
om de foto's klaar te hebben voor het diner.
Iemand heeft ze als een speer op de menukaarten geplakt.
't Een en ander werd genuttigd in Hoornwijck.

26 opmerkingen:

  1. Wat is dat toch leuk om te zien, een trip down memorie-lane.X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik het goed begrijp is het de 28e de datum dus vandaag. Nou ja van harte. Jullie zijn echt net als mijn zus heel traditioneel getrouwd in jacquet en witte jurk. Blijkbaar was ik zelf toen al anders haha want hoewel ik al in 1972 ben getrouwd was het allesbehalve traditioneel. Wat leuk dat je 's avonds al een foto op je kaart had. Tegenwoordig is dat simpel maar toen was het inderdaad flink doorwerken nog. Leuk hoor die herinneringen zo en een fijne dag voor jullie. GewoonAnneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte Marja voor jou en Robbert. Jullie waren toen een mooi stel en zijn dat volgens mij nog steeds. Ik wens jullie met elkaar, kinderen en kleinkinderen nog veel gezonde en gelukkige jaren toe. En jullie locatie Hoornwijck was ook in onze familie een favoriete plaats voor feesten en partijen, ik ben er menigmaal geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd. Zag kort geleden in een laatje nog de menukaart van mijn huwelijk. Met de rekening eraan. Voor twaalf personen incl. wijn plus een voorafgaande receptie, sigaren apart vermeld! 146 gulden. Kom daar nu maar eens om!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met jullie 40-jarig huwelijk. Wat een prachtig mooi bruidspaar waren jullie, Marja en Robbert... Maak er vandaag ook weer een onvergetelijke dag van...
    Veel liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! Dat toetje....toe maar "Rothschilt" ! In die tijd bést een staaltje om die foto's al zo snel klaar te hebben. De hele reportage klaar heeft ongetwijfeld langer geduurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat enig die herinneringen, ik heb ook alles nog!
    Mooie dag gewenst nogmaals en nogmaals VAN HARTE GEFELICITEERD!
    Dikke knuf uit Ziest! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met jullie veertigjarig huweijksfeest! Een fijne dag. Wat waren jullie een mooi bruidspaar!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd .Wat een mooi kaartje als herinnering .
    Fijne dag ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Poepie chic hoor!Leuk de foto al op de menukaart,tja Bogaardt hé..........koud kunstje.Wens je nog een fijne dag en nogmaals GEFELICITEERD!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd! Jullie zagen er prachtig uit. En nee, ik heb geen idee wat wij bij het diner kregen op onze trouwdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd!! En een fijne dag samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Marja! Ik zie dat je lach nog niets veranderd is!
    Een gezellige dag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige herinnering. En natuurlijk beide Gefeliciteerd met deze dag. Is het menu ook deze dag ongeveer gelijk aan 40 jaar geleden? Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige herinnering hé? Van harte gefeliciteerd hoor met jullie 40 jarig huwelijk. En nu op naar de 50 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel bijzonder voor die tijd dat de foto zo snel ontwikkeld en afgedrukt is!
    Ik heb je al gefeliciteerd, maar ik doe het gewoon nog eens: proficiat. Op naar de 50 <3
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tuurlijk wel
    40 jaar geleden at ik een broodje pindakaas
    Dat at ik n.l. altijd

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alsnog van harte. Trouwde je ook in Rijswijk in het gemeentehuis? Mijn man en ik trouwden daar, maar dat was pas in '98.
    Bijzonder dat de foto zo snel klaar was. Afgelopen vrijdag werden de foto's bijna al gedeeld voordat het bruidspaar goed en wel getrouwd was.
    Ik at vast een geprakte liga met sinaasappelsap die dag. Ik was nog maar net 2 :-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We trouwden in Voorburg. Daar is Robbert geboren en getogen.

      Verwijderen
  19. Toen werkte ik daar, kan best dat ik er jullie heb bediend!. Het was toch in dat eerste huis (ik kan niet op die naam komen) waar het echte restaurant was? Daarachter was het andere gebouw, de Ronderije.

    Zelf ben ik ook in 1975 getrouwd in het stadhuis, later het jaar toen er in augustus een hittegolf was.

    Grappig om een blog al lang te lezen, geloof nooit gereageerd en nu dit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij aten in een zaal op de eerste etage. De receptie was verder naar achteren, misschien was dat de Ronderije. Nog verder van de weg af stond het motel. Daar sliepen wij die nacht.

      Verwijderen
    2. Ja dat klopt er was een zaaltje boven en daar was niet zo veel ruimte. De ronderije had veel meer mogelijkheden.

      Leuk die heinneringen allemaal, ik heb er met veel plezier gewerkt.

      Verwijderen
    3. De Taverne heette dat gebouw. Geheugen werkt langzaam, dit soort dingen komt na een tijdje wel weer boven als je er niet aan denkt.

      Verwijderen