Wonen



11 opmerkingen:

  1. Dat kunnen we ons nu toch niet meer voorstellen hè, dat er zo gewoond werd...
    Mooi plaatje...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, lang niet alles was vroeger beter. De plaggenhut is daar een voorbeeld van. Een hard bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, niet alles, maar sommige dingen waren in mijn ogen echt wel beter, zoals het onderwijs en de gezondheidszorg. Tenminste, afhankelijk van hoe ver je terug kijkt in het verleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die goede oude tijd.....ja, misschien wel, enfin hangt er van af hoe ver we terug gaan in de tijd!
    in ieder geval betert het er niet op! als je nu al die fanatieke groepen ziet, die hun godsdienst misbruiken en mensen zonder boe of ba zomaar het hoofd afsnijden, dan vraag je ja af "in wat voor wereld leven wij". ik neem de namen van die groepen hier niet in de mond want heb er echt schrik van... Zucht.....erg...erg...erg...!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Hilde, ik maak me ook zorgen om die extremisten.

      Verwijderen
  5. Hangt er een béétje vanaf hoever je terug gaat , maar er waren zeker wel dingen die een halve eeuw geleden beter waren. alleen het feit dat alles steeds beter wérd in de jaren 60/70 maakte dat het een prettige tijd was. terug naar de plaggenhut is dan toch weer minder;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar kan een lang of een kort antwoord op worden gegeven hè..
    Mooi verhaal bij een mooie foto!

    Wat een lente en een kleurenpracht op je blog, word er vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er idyllisch uit, maar wij weten wel beter. Deze foto zegt álles!
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja... iedere tijd heeft zijn charme... en zijn er onbegrijpelijke en moeilijk te bevatten dingen maar ook heel mooie en waardevolle dingen....

    Ik ben blij met de luxe die ik nu om me heen heb maar verafschuw het soms ook

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Om te bekijken zeer mooi, om echt in te leven... nee dank je. Mooie combinatie, Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja, dit is nog veel primitiever dan wat ik me herinner van het veenpark, waar iets van de geschiedenis van het leven in en het ontginnen van het veen te zien is: http://www.veenpark.nl/
    Geen wonder dat de levensverwachting van die mensen zo gering was!

    BeantwoordenVerwijderen