Geluk


10 opmerkingen:

  1. Prachtig toch, hoe die man tekenen kan! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs die mooie kanten muts komt "pachtig uit de verf" !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oud en samen vertrouwd. Vroeger dacht ik dat mensen tegen die tijd op elkaar waren uitgekeken. Nu weet ik wel beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! De laatste foto van Johan en mij samen, keken we elkaar ook zo aan. Zo helemaal vertrouwd met elkaar.Zie https://corryjohan.wordpress.com/2013/07/16/morgen-bijzondere-dag/#comments

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er is er een jarig hoera hoera
    en volgens mij, dat ben jij
    maar héél zeker weet ik het niet
    daarom feliciteer ik je nog niet
    laat het even weten
    zodat wij jou niet vergeten

    live groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor. Helemaal goed. Ik ben vandaag 60 geworden. We vieren het nog niet. Eerst het huis verkopen, dan eind april onze 40 jarige trouwdag en op 11 juni manlief die 65 wordt. We hopen ergens in de zomer onze jubilea te kunnen vieren met kinderen en kleinkinderen.

      Verwijderen
  6. Oeps.... ik zie dat ik je mag feliciteren met je verjaardag.... van harte, en dat je de verjaardag maar gauw kunt vieren!

    BeantwoordenVerwijderen