Dan liever de lucht in ...

… zei van Speijk op 5 februari 1831.


Misschien weten jullie nog dat de gestrande reizigers in september troost kwamen zoeken bij ons.

We zijn nu enkele maanden verder en ze hebben vergoeding gekregen in de vorm van een nieuwe vlucht naar Turkije. In mei vertrekken Richard, Asha en Rafaella voor een maand. Geld terug was geen optie dus nu wordt het op deze manier opgelost. Ze hadden liever het bedrag ontvangen, aangezien ze zelf een nieuwe vlucht moesten boeken en al twee maal zoveel geld kwijt waren. Financieel komt het ze sowieso niet gelegen, ze zijn namelijk aan het verhuizen. Helaas pindakaas, dan maar naar de zon.

5 opmerkingen:

  1. Wat een pechvogels haha!
    Laten ze maar even lekker de accu opladen, komt best goed uit met die verhuizing!
    Veel plezier wens ik ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan kunnen ze lekker uitblazen na de verhuizing, ook niet verkeerd denk ik;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wens ze dubbel en dwars plezier , dat gun ik je zowiezo al maar na het verhaal van die stranding natuurlijk helemaal !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, die keerzijdes van medailles toch hè... Goed dat het geregeld is, maar de manier waarop komt dan net niet zo goed uit... Ach, als ze daar straks zijn dan is het toch ook weer helemaal fijn denk ik dan maar...
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hebben ze iets om naar uit te kijken als de verhuizing is afgerond. Het is de kunst overal het positieve van in te zien, en dat lukt ze uitstekend!

    BeantwoordenVerwijderen