Verbazing


11 opmerkingen:

  1. Zo mooi ook weer deze plaat van Rien... wat een kunstenaar is hij toch...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig plaatje Marja!

    OT: En? Al nieuws?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vanmiddag bij mij bezichtiging. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig plaatje weer .Ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het doet écht niet onder voor "de stier van poter", wát een knap schilderwerk en een heel vertederend plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeps, Potter draait zich in zijn graf om als ik zijn naam met één T schrijf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi plaatje!
    Ik duim voor je. Ik hoop zo dat het lukt.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht hetzelfde als Rietepietz: daar doet de stier van Potter niet voor onder! Rien had toch maar twee gouden handen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig als je zo'n gave bezit.

    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen