Zwijmelen op zaterdag 116


Een oudje uit mijn geboortejaar.
Fijn weekend allemaal.


16 opmerkingen:

  1. 1 van mijn favoriete muziekstijlen.... geweldig Marja!

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke muziek. Ik hou ervan! Ook mijn geboortejaar,hé?
    Fijn weekend en ik wens je veel succes met de bezichtigingen. Ik hoop echt dat het gaat lukken. Ik duim voor je.

    Liefs frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende dit niet, maar het is dan ook ruim na mijn geboortejaar uitgebracht... ;)
    Wel een mooi nummer; andere nummers ongeveer in deze stijl ken ik dan weer wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel een hele oude. We kenden hem niet, maar we hebben het nummer 1x beluisterd *WINK*.
    Die handjes deden ons werkelijk glimlachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie zwijmelmuziek inderdaad.
    Moge het zo zijn Marja dat het vandaag een dag word die je niet gauw zult vergeten.
    Een dag dat jullie leven op een andere plek zal gaan beginnen.
    Sterkte en goede moed hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk nummer toch, een regelrechte zwijmelaar!
    Fijne zwijmelzaterdag Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echte zwijmellaar. Duim je ivm de kijkers voor je huis vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtmuziek werd er toen toch gemaakt. Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke muziek ,ik heb genoten !
    Fijn weekend,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker nummer Marja.. Heerlijk om weer eens te horen ook als is het van voor mijn tijd..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lang geleden ,blij het weer te horen

    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt me er weer in laten tuinen ;-) Ik dacht: dat nummer zegt me niets, maar binnen drie tellen wist ik het weer. Wat is muziek toch heerlijk! En dan die aankondiging en de gasten in de zaal: nostalgie ten top.
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O ja, dat is goud van oud natuurlijk, de tijf van the Platters enzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nooit eerder gehoord.
    De opdracht was: doe de ingestudeerde pasjes, maar breng het zo nonchalant mogelijk ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ook nooit eerder gehoord,wel echt een zwijmel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een heel oudje hoor haha kende het niet.

    BeantwoordenVerwijderen