Vuur

Fascinerend
Verzengend
Passioneel
Warm
Bedreigend
Waardevol


12 opmerkingen:

  1. Een lastig onderwerp om te fotograferen, ik probeer het wel eens bij ons open haardje maar het wordt nóóit zo mooi als deze foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie woordcombinatie bij de foto bedacht!
    Je kunt uren kijken in de vlammen, het verveeld nooit.
    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat dacht je van aantrekking?
    Mooi plaatje hoor...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Angstaanjagend ook. Als je huis brandt... Maar meestal associeer ik vuur met warmte.
    Een verwarmende foto.
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar indien niet onder controle, levensgevaarlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jou en al je dierbaren een paar hele fijne, gezellige 'warme' feestdagen en een mooi maar vooral gezond 2015.
    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi ! Ik vind het zowel fascinerend als bedreigend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto en passende woorden!
    Ik heb nog even gezocht naar een foto waar we met onze toenmalige dichtersgroep broodjes aan het bakken waren aan een stok boven net zo'n mooi vuur, maar kon 'm niet terugvinden...
    Prettige dagen en een goed 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geloof het of niet maar ik zat net te rillen omdat de CV boven niet aan staat. Die vlammetjes doen heel weldadig aan en ik geloof in elk woord dat je eronder schrijft.
    (Plato zet snel de radiator vol aan en werpt zich op een fleecedekentje)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ieder woord roept andere beelden van vuur op, mooi gedaan, Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto. Ja heb twee keer een fikse brand meegemaakt dicht in de buurt en inderdaad het is ook heel fascinerend zeker als er geen personen bij betrokken zijn.

    BeantwoordenVerwijderen