Jaloers op Rien

Wat zou ik graag zo goed kunnen tekenen ....

9 opmerkingen:

  1. Het is lang geleden dat ik werk van Rien Poortvliet gezien heb, maar ik herken het toch meteen. Ik heb zijn kabouterboek, het briesend paard...ik denk dat ik ze weer eens van zolder ga halen om ze te bekijken.
    Dankjewel Marja! Ach...jij hebt weer andere talenten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik ken zijn boeken en tekeningen ook ja zijn tekeningen zijn erg mooi illustratief.
    Ja Mirjam oftewel Kakeltje heeft gelijk jij heb t andere talenten Marja(glimlach)
    Wil je toch graag tekenen dan moet je oefenen en misschien les nemen want goed tekenen komt niemand zo maar aanwaaien ook de mensen die duidelijk tekentalent hebben moeten veel oefenen en van fouten leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is echt een meesterwerkje!
    liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaren fan geweest, heb een aantal boeken nog in de kast. Zijn kabouterboeken zijn bij mij favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar kan ik me álles bij voorstellen, ik ben óók jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Rien.... ik ben er zo ongeveer mee opgegroeid... en mijn kinderen ook weer middels de boeken over de Kabouter... prachtig vind ik ze allemaal...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij heeft inderdaad prachtige tekeningen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vaak verguisd, die man. Maar wat kon hij mooi tekenen!

    BeantwoordenVerwijderen