Herberg "De Zoete Inval"

De komende week staan wij in de gastvrije modus. Vanmiddag krijgen we de eerste lichting kinderen met aanhang te eten, morgen onze jongste met vriendin en nazaten. We doen dan een hink-stap-sprong naar de 30ste en halen in de ochtend eerst een blogmaatje binnen om in de avond een Leidse vriend te verwelkomen. De dag daarna komen twee vrienden uit Voorburg zich bij ons voegen en maken we ons op voor het kabbelende, gezellige, knalvrije oud en nieuw waar we zo dol op zijn. Op nieuwjaarsdag vertrekt het drietal weer naar het wilde westen en ruimen wij de rommel op. Jozef en Maria kunnen er vannacht ook nog wel bij. Zijn jullie echte herbergiers in de komende dagen?

24 opmerkingen:

  1. Hallo Marja, ik wens je heel fijne feestdagen toe met al die gasten. Groetjes Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen gasten hier, ik ben zelf te gast vandaag en morgen. Pas op oudjaarsavond stroomt ons huis vol.
    Ik wens jullie heerlijke dagen met familie en lieve vrienden...
    Heel veel liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee van de drie zonen plus mijn schoonouders gistermiddag en -avond, vandaag is nog niet alles zeker, en veel verder kijk ik nog niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben vandaag zelf gast vanwege een jarige kleindochter. Ook tijdens de jaarwisseling geen bezoek. Was anders de verjaardag van Johan geweest. Was altijd heel druk. Zo'n beetje zoete inval. Dat wil ik niet meer. Ga met kinderen enzo naar champagnelunch bij Van der Valk. Lijkt me wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij zijn herders op weg naar een herberg (er was nog plaats) om te overnachten en na inchecken schuiven we aan bij zoon en schoondochter. Kleinzoon past niet meer in een kribje.
    Tot zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jullie heel veel plezier met elkaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel fijne dagen vol gezelligheid gewenst .Hier is het heerlijk rustig .Straks komt onze Dochter een paar uurtjes ,dan maken we het gezellig met zijn drietjes .Voor mij is dat eerlijk gezegd voldoende .
    Geniet ze ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het klinkt reuze gezellig en dat gaat het vast ook worden! Heel fijne dagen. Marja ook voor de hele familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet van deze gezellig drukke dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dat valt wel mee. Vandaag een zwager opgepikt in Den Haag , hier gelucht en hem daarna naar z'n kerstdiner bij z'n dochter gebracht.
    Morgen dochter met vriend en háár dochter met man en Levi te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We hadden gisterenavond 11 gasten. Vandaag gingen we naar mijn schoonfamilie en morgen naar mijn ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maak er met je gasten gezellige dagen van. Zijn wij ook aan het doen en zondag nog een verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele fijne dagen gewenst, en ga genieten van al het gezelschap :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gisteren zijn we naar Zwager en Schoonzus geweest. Alle kinderen met aanhang waren er ook, dus een hele schuur vol. Maar gelachen dat we hebben! En ook lekker gegeten, maar eerlijk gezegd vind ik dat bijzaak ;-)
    Vandaag zijn we thuis. Roos heeft Tiramisu gemaakt. Zelfs de lange vingers heeft ze zelf gebakken, dus ik ga voor het toetje!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou, dat wordt een gezellige boel bij jullie zeg!
    wij vierden Kerstavond met onze 4 zonen en hun vriendinnetjes.
    En oudejaarsavond vieren man en ik op Tenerife. Denk mar niet dat we er heengaan om te zonnebaden. Neen, we zullen er dagelijks de wandelschoenen aantrekken en genieten van de bergen!
    lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wens jullie een heerlijke wandelvakantie in de zon, Hilde. Wij zijn daar op huwelijksreis geweest en met ons kwartet toen we onze koperen bruiloft vierden.

      Verwijderen
  16. Gisteren alle kinderen met aanhang en kleinzoon. Een gezellige drukke boel. Vandaag naar mijn moeder gewest. Met oud en nieuw met z'n tweetjes. Maar dat vinden wij wel goed.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vrees van niet. De familie van Maria wordt sinds 2e kerstdag in beslag genomen door de kniebreuk van mama. Dus zit ik in Wormerveer. Daar zouden alleen mijn kinderen kunnen logeren maar die hebben het te druk met allerlei perikelen. Ik ben dus alleen en dat vind ik, na 5 maanden klussen, ook niet heel erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dit jaar niet gewoon met ons vijfen. Verleden jaar hadden we alles klaar voor de kerst en toen belde onze oudste zoon vanuit Nederland, Hallo , hoe gaat het bij jullie. Wat eten jullie met Kerst en ik nog zeggen, wacht even ik lees het menu even voor. Zoon; klinkt niet gek , is het goed dat wij voor het toetje zorgen. En ik meteen volmondig NATUURLIJK. Is goed dan komen wij. Zoon,vrouw en 2 dochters. Nadat ik de telefoon had afgesloten had ik meteen paniek, Help, Help ik moet voor 4 mensen meer boodschappen halen en kado.s en dat is niet om de hoek maar 30km verder. Dus rustig zitten en lijstjes maken en de volgende dag meten de logeerkamers opgefrist en bodschappen gedaan. Een goed maal gekookt en wachten totdat ze kwamen. Om kort te gaan we hadden heerlijke kerstdagen en we hebben het nog vaak opgenoemd, groetjes Cisca Servie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou eerste kerstdag had ik wel fullhouse heel gezellig. Jullie hebben het heel druk zo te lezen, ook leuk toch al die gasten. Ik geniet er altijd wel van. Veel plezier voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou en of! Heb gewoon geen tijd om te schrijven of blogs te lezen. Moet nu eigenlijk allang slapen maar ik wou zo graag even achter m'n pc zitten en dit is het enige moment dat het even rustig kan. Met nadruk op rustig!

    BeantwoordenVerwijderen