Doorschuifkou - vertrouwen

Op deze pagina kon je tot 14 december stemmen voor het weerwoord van 2014.
Waar valt uit te kiezen?
Sukkelwindje; jip-en-janneke-weerbericht; doorschuifkou; kwijnsneeuw; voorlente; winterzomer; zaagtandweer; saharazandbui; druilbui; zomersneeuw; shelfie; huis-tuin-en-keukenbui; glimweer; taaitaaibewolking; knijpzonnetje.
Op 16 december zal de uitslag bekend worden gemaakt. In de ochtendshow op de radio van Corine van Dijk zal zij samen met Grieta Spannenburg de mist op laten trekken en het licht laten schijnen op het winnende woord.

Voordat ik bovenstaande website had bezocht, dacht ik nog dat Min dit woord helemaal zelf had verzonnen. Ik ben inmiddels weer een stuk wijzer geworden. Dankjewel blogmaatje. Ik had meer vertrouwen in je moeten hebben.

Reismeermin koos het weerwoord doorschuifkou en de invalshoek vertrouwen
Op haar blog vind je de overige bijdragen.

9 opmerkingen:

  1. Zulk soort dingen ontgaan me altijd tótdat ik over ineens logjes met dezelfde titel tegenkom, altijd even opletten omdat ik éérste instantie denk "o ja, die heb ik al gelezen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Marja. Hè dat was even lachen bij jou Invalshoek

    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach ja, Ria. Er is al genoeg narigheid op de wereld. Laten we het zo nu en dan eens luchtig houden.

      Verwijderen
  3. Ik dacht ook dat Min het woord zelf verzonnen had. Het is zo prachtig. De beste keuze uit het hele rijtje!
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tja t is wat he doorschuif kou hoe komt ze er op

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het weerwoord van 2014 is knijpzonnetje.
    http://www.omroepgelderland.nl/web/nieuws-1/2077932/knijpzonnetje-is-het-weerwoord-van-het-jaar.htm#.VI_74fmaDNc

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oke nou ik vind doorschuifkou eigenlijk ook wel een mooi woord moet ik zeggen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik hou dat nooit bij maar aan je invalshoek mankeert zoals gewoonlijk weer niks.

    BeantwoordenVerwijderen