Zwijmelen op zaterdag 107


Swingend het weekend in met de DSCB en Jan Morks
Geniet ervan


20 opmerkingen:

  1. Lekkere muziek! Doet me een beetje denken aan het romantische "Petite Fleur", maar dan pittiger...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk swingmuziekje zo voor het slapen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt ik heb er erg van genoten....mooi relaxmuziekje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zie de titel staan.... en de beide namen ....en denk 'wie zijn dat dan?'
    Ik zet het aan....en bij de 1e tonen al sla ik me voor mijn hoofd.... acuut valt het kwartje ;-)
    Gaaf uiteraard, ik realiseer me ook gelijk dat ik te lang al niet naar ze geluisterd heb!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke muziek. Ik werd er op slag rustig van (gestresst). Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijk ''kan ik niet bij stil zitten '' muziekje .Hier met zijn tweetjes genoten !
    Fijn weekend,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. DSCB was geliefd bij mij ouders, dus heel bekend terrein. Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ken het niet,maar inderdaad 'doezelmuziek' nog een fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Dwarsbongel en Ferrara: Jullie hebben helemaal gelijk.
    Ik zet de link hieronder:
    http://youtu.be/jkCn2-NAwlo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kom altijd even terug om de leuke reacties te lezen .Nu natuurlijk even de link geopend en dan gewoon nog een keer genieten. Dank je wel !

      Verwijderen
  10. Dit is meer Henk z'n stijl, die is echt DSCB ik ga meer voor de gewone "kleine bloemen" ;-) al klinkt dit ook goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat nummer ken ik niet, zei ik tegen mezelf, terwijl ik op het filmpje klikte. Maar ik ken het dus wel!
    Leuk om weer eens te horen.
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker muziekje voor het slapen gaan. Kende het helemaal niet. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voordat ik aan het rijmelen met zwijmelen ben begonnen had ik eerst alle zwijmels beluisterd ,alleen niet gereageerd daarvoor had ik geen tijd,alles moest vanavond tussendoor. Bij sommigen moet ik gokken dan kan ik niet op de clip .Veel mooie rustige muziek waar ik van hou.Ook enkele schreeuwers en enkele voor mij nietszeggende. Toch heb ik heerlijk genoten en ben na een hectische dag tot rust gekomen.Nu ga ik gauw slapen Welterusten Marja.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor al het werk dat je hier aan hebt gehad. Super!

      Verwijderen
  14. Vanwege drukke bezigheden zwijmel ik een dagje te laat.
    Jouw zwijmel is ook voor de zondagmorgen heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer. Zwijmeloverzicht 107 moet het eventjes zonder jouw bijdrage doen. Ik zorg dat het er staat bij overzicht 108.

      Verwijderen