Lenen


16 opmerkingen:

  1. hoi Marja,
    oh, leuk! had ik maar zo'n bibliotheek ! maar ik ga toch voor de ontspannende literatuur ;-).
    fijne vrije dag nog.
    lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar moet toch iedereen op af komen hè, Marja? Geen verborgen addertjes, geen bijkomende kosten. Gewoon eigen-wijzer worden op een prettige manier. Mooi verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, de bieb, waar is het leuker....?
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke prent en een geweldig onderschrift.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mocht ik óóit de "jackpot"winnen wil ik zó 'n bibliotheek (maar dan met rechte trapjes) met ook een groot biljart erin en natuúrlijk een knoepert van een open haard (plus personeel om het allemaal stofvrij te houden)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dames....als jullie dan mijn reistijd betalen kom ik wel poetsen ;-)

    Mpoooi Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig, Melody. Alleen zouden we eerst graag ons huis verkopen. Dan hebben we nog geen jackpot maar wel wat centjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou graag een dergelijke boekenkast hebben. Maar vooruit, ik ben met minder ook tevree.
    Boeken...héérlijk!
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk als je ze inderdaad op tijd terug brengt is het renteloos maar ik vergat het nog wel eens en had de boeken dan beter kunnen kopen want de boetes zijn best veel momenteel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als techneut kijk ik toch even naar de stabiliteit van de ladders: daar mag de bibliothecaresse opklimmen, dan vang ik haar wel op ;)
    Wij hebben zelf een aardige "bibliotheek", maar uitlenen is echt een zeldzaamheid, hoor! Boeken en uitlenen, daar zit een flink stuk nevercomeback-risico in...
    Daarom is het goed dat er professionele biebs zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben gek op bibliotheken. Zeker nu er ook e-boeken kunnen worden geleend.
    Mooie afbeelding en verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. alleen al zo'n boekenkast te mogen hebben .... geweldig !!

    BeantwoordenVerwijderen