Insecten


13 opmerkingen:

  1. da's een fijntje Marja! maar ik zou eerder zeggen een 'zwevend' hartje ;-)
    liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is met recht de liefde bedrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echte acrobaten zijn het, Marja. Een mooie uiting van liefde, zowel in woord, daad, als verbeelding.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet te geloven hoe dat in z'n werk gaat, ik ben tóch maar liever mens;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig, dat die beesten mensensymbolen begrijpen, en voor ons die act opvoeren.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi!!!
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig paringswiel! Ik krijg meteen zin om juffers te gaan spotten... helaas, dat kan volgend voorjaar pas weer! Dan maar van de mooie plaatjes genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als dat geen liefde is...
    Wat een snoezig insectenverhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi gevonden Marja,prachtig

    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze blijven mooi die waterjuffers zitten bij mij ook heel veel in de vijver.

    BeantwoordenVerwijderen