Zwijmelen op zaterdag 99


Bijna 100
Dankjewel zwijmelaars
Fijn weekend


18 opmerkingen:

  1. Het terughalen van een illusie? Wel mooi gezongen met aangename muzikale begeleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het verleden leven doen we toch op zaterdag bijna allemaal met onze zwijmelkeus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marja, volgens melding van Albert en Mara blijkt mijn link voor de ZOZ 99 niet te werken en ik zie inderdaad een rare link.
    De correcte link is: http://dwarsbongel.blogspot.nl/2014/10/141004-zoz-99-geloof-kerk-en.html
    Kun je het aanpassen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als het goed is staat er een prullenbakje bij je link... je kan het dus zelf verwijderen en de juiste link opnieuw plaatsen ☺

      Verwijderen
    2. Linkje is aangepast, Dwarsbongel.

      Verwijderen
  4. Een nummer dat bij mij vele (onprettige) emoties oproept maar dat evengoed wel een mooi nummer is !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echt zwijmelnummer voor diegenen met een gebroken hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi nummer! Al is de inhoud minder leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi nummer, maar qua inhoud is het niet veel...
    Niet persoonlijk opvatten ;-)
    Fijne zondag en liefs,
    Kakel x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop niet dat jouw hart net zo gebroken is als de arm van mijn Jip...
    Fijn weekend Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, mijn hart is heel. Sterkte voor Jip. Heeft hij veel pijn?

      Verwijderen
    2. Het gaat hoor, Marja, bij pijn kan hij op 2 mollen goed vooruit. Dankje.

      Verwijderen
  9. Prachtig nummer. Mooie keuze, Marja!
    Op naar de 100! Het aftellen is begonnen.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog even dan hebben we weer een feetsje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie keuze ,ik heb dit altijd al heel mooi gevonden .Volgende keer zwijmel week nr 100 en ik hoop dan weer echt te kunnen genieten van alle leuke en mooie muziek.
    Fijne week alvast ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben aan de late kant, maar kom morgen bij iedereen even luisteren. Ik heb het gewoon te druk gehad afgelopen week. Dan kan ik met een schone lei de honderdste in ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zit ik een heel verhaal in te typen, verdwijnt het als ik op voorbeeld klik. Nou, nog maar een keer dan;
    Ik dacht dat dit nummer van Whitney Houston was, maar dat is duidelijk niet zo. In het Engels vind ik het een beetje smartlapperig, maar wel goeie zwijmel natuurlijk. Als Il Divo het (op zijn Italiaans) zingen, klinkt het ineens heel anders. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. uncry these tears. Tja, als dat eens zou kunnen. Maar wat zou een mens zijn zonder verdriet? Er zou een wereld voor hem open liggen. En hoe die dan in te vullen?

    BeantwoordenVerwijderen