With a little help


7 opmerkingen:

  1. Super, wat een leuk plaatje weer Marja... lief hè, die kindersamenwerking...
    Doet me gelijk denken aan 'Samen spelen, samen delen...' wat ik mijn kinderen altijd probeerde bij te brengen.
    Ik wens je een heel fijne dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk deze 'samenwerking' van deze 2 kinderen!
    groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd handig zo'n broertje of vriendje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enige plaatjes zijn dit toch .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. letterlijk een steuntje in (of is het uit) de rug!
    Ontroerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk plaatje! Je weet ze altijd weer te vinden.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van dit mooie plaatje krijg ik meteen weer zin in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen