Dikke pret


12 opmerkingen:

  1. zalige foto Marja! op een snikhete dag zou ik dat ook wel willen doen. ;-)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahahaha,,,, het plezier "spat"er af! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je, ik ben de dag lachend begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Hij ziet er echt uit alsof ie lacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zit hier gewoon mee te lachen, zo leuk

    groetjes, ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Letterlijk en figuurlijk dikke pret.......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marja,
    Je zou mij moeten zien, ik zit hier met een enorm dikke glimlach op mijn gezicht... wat een heerlijke aanstekelijke foto.....
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe doe je dat toch steeds, zo'n foto vinden. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kostelijk! Dit gun je elke (jonge) olifant :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, kostelijk verhaal met een dikke glimlach!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat slurfje...... !!!! Leuke bijdrage zeg !

    BeantwoordenVerwijderen