Zwijmelen op zaterdag 98


I'm a melancholy man, that's what I am,
All the world surrounds me, and my feet are on the ground.
I'm a very lonely man, doing what I can,
All the world astounds me and I think I understand
That we're going to keep growing, wait and see.

When all the stars are falling down
Into the sea and on the ground,
And angry voices carry on the wind,
A beam of light will fill your head
And you'll remember what's been said
By all the good men this world's ever known.
Another man is what you'll see,
Who looks like you and looks like me,
And yet somehow he will not feel the same,
His life caught up in misery, he doesn't think like you and me,
'Cause he can't see what you and I can see.

Ik was toen 15 en werd hier zelf een beetje melancholiek van.
Fijn weekend zwijmelaars.


17 opmerkingen:

  1. 15 ... keer het om...... op mijn 51 stemt het mij (nog steeds) melancholisch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi... ik hoor het voor het eerst, maar vind 't prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moody Blues.. een bijzondere groep, een bijzondere sound, mede door hun instrumentarium. Vooral de Mellotron, een nieuw instrument in die tijd. Een collega/vriend van me heeft me ooit een prachtige opname laten horen van Nights in Wite Satin, door hem gezongen met de toetsenist van een gerenommeerde band hier uit de omgeving - ja, alles van de Moody Blues is melancholie in topvorm, ook voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een uitstekende keus Marja, dit nummer van The Moody Blues. Ook wij worden er een beetje melancholisch van *WINK, BIG SMILE*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoog sammy, oo zijn moodyblues, mooi, mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is toch een nummer uit mijn tijd, maar ik denk dat ik toen meer met andere dingen bezig was. Ik herken het niet en ik heb er dus geen gevoel bij van vroeger. Maar het is wel mooi! Fijne zwijmeldag Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Marja ook de tekst erbij.
    Fijn weekend liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Totaal nieuw voor me.....bijzonder mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie melodie, zo in mineur geschreven en die tekst.... Heb het twee keer geluisterd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ik wordt hier ook wel melancholiek van hoor.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van de Moody Blues ken ik eigenlijk alleen de echt ''bekende'' nummers .Maar deze is echt heel mooi !!
    Fijn weekend,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een niet zo bekent nummer van die groep, wel mooi maar ook wel een beetje "down"! Ik hoor toch liever hun bekendere nummers!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig nummer... Past goed bij mijn stemming van de dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk, The Moody Blues. Ook al ken ik dit nummer niet, toch mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Last but not least. Op de één of andere manier kom ik bij jou als laatste. Gek hè? Ik kijk naar het lijstje op je blog en aan het eind van de rit reageer ik bij jou, het beste paard van stal.
    Prachtig nummer heb je gekozen,. Ik heb genoten. Mooie keuze.

    Liefs en een knuffel, Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. The Moody Blues...een fantastische keuze, Marja! Dankjewel.
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi nummer van de Moody Blues kende dat niet van hen. Hou wel van dit soort nummers.

    BeantwoordenVerwijderen