Klussen

Huis helemaal perfect, relatie aan diggelen


17 opmerkingen:

  1. Zo staan er heel wat "perfecte" huizen te koop';-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan niet lezen wat de man zegt wat zegt hij toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er schijnen stellen te zijn die van de ene naar de andere bouwval trekken omdat ze bouwen zo leuk vinden. Ik begrijp daar niets van.
    Je kunt het dak op lijkt me op dit plaatje wel van toepassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb mijn neus vol van verbouwingen in huis, vind er niks aan. Maar: resultaat is altijd top.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het schijnt voor te komen ja, dat men al klussend "elkaar verliest". Henk en ik hebben altijd samen geklust, en niét zo weinig ,maar gelukkig hebben we altijd de humor in kunnen zetten om de vrede te bewaren! maar wél een leuk plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liever een goeie relatie dan een perfect huis. Dat blijkt maar weer! Een verhaal waar een roman achter schuilgaat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ehh ja hoe zeer ik soms ook de wel-begonnen-maar-nog-steeds-niet-afgemaakte klussen van mijn (v)echtgenoot verafschuw...
    Het zal niet tot zoiets desastreus leiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan het me levendig voorstellen, Marja! Niet zo extreem, maar wel dat het de relatie geen goed doet. Je verhaal spreekt boekdelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Marja, ik kom nog eens even bij je langs! nou ja, ik komook niet mee alle dagen op blogger, een keertje of 2.
    ja, dat hoor je wel regelmatig hé, dat een relatie dan stukloopt! stress, bijkomende hoogoplopende meningsverschillen, werk dat niet opschiet, huizen diee r als 'bouwwerven' bij blijven liggen..... Ik denk dat velen 'zelf klussen' vaak onderschatten...
    lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier gelukkig niet hoor, ons huis wordt steeds perfecter (geen goed woord denk ik) en 'ons' steeds hechter...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is gelukkig ook niet van toepassing op ons. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Er zit iets van waarheid in... je relatie moet op z'n minst een beetje stabiel zijn als je gaat verbouwen ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja dat kan gebeuren. Bij mij ging het klussen samen als een van de weinige dingen juist heel goed samen. haha dus daar hoeft het niet altijd aan te liggen.....

    BeantwoordenVerwijderen