Zwijmelen op zaterdag 90



Fijn weekend allemaal.

16 opmerkingen:

  1. Het blijft een leuk nummer om naar te luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja inderdaad, wat Greet ook al zegt.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een zoet en lief nummer en daarom blijft het plezant om het te beluisteren en dit geval te beklijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond hem niet leuk en toch ook weer wel die Gilbert, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, beetje vreemd mannetje. Maar heel leuk om weer eens te horen! Fijn zwijmelweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. trouwens.....bedankt dat je mijn linkje hebt geplaatst. ik lag zelf al heel vroeg in de avond in bed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. http://reismeermin.wordpress.com/2014/08/02/zoz-aanhaakliedje/ Ik doe dit weekend ook weer mee. prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Peter liet per e-mail weten waar je zijn muzikale logjes kunt vinden:

    In sommige berichtjes (zie de lijst bovenaan het scherm) verwijs ik naar een muziekstuk. 'Het Staffa Mysterie' is gebaseerd op een YouTube clip van een stuk van Mendelssohn. In de 'Nannie Trilogie' vind je onderaan een verwijzing naar een Engels volksliedje. Beide verhalen staan er ook in het Engels op, met de links erbij.

    Ik wens je veel lees-, luister- en kijkplezier!
    En een fijn weekend natuurlijk.
    Groeten van Peter Bouchier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eigenlijk denk ik hetzelfde als Trees .Een beetje vreemd ventje wat best leuke liedjes zong .Deze is leuk met het filmpje erbij .
    Fijn weekend,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zie hem nog met crisikleren en kapsel achter de piano. Maar goede stem en goede liedjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Best wel aardig om te horen maar ik heb meer met het nummer dat hem beroemd maakte, nothing rhymes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, maar dat is al eerder geplaatst. Mijn moeder en ik waren wel fan van hem.

      Verwijderen
  11. Leuk nummer en lieve video clip.

    Fijn weekend liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vond hem leuker met zijn pet en jaren 30 kleding; daarna werd het allemaal te commercieel naar mijn smaak. Wat een superkort jurkje trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk nummer om weer eens te horen..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige keuze. Het filmpje is erg leuk. Was vroeger een fan.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een bijzondere man met die kleding en sommige nummers vond ik ook wel mooi. Lang niet gehoord. Leuk. Anneke

    BeantwoordenVerwijderen