Pullekes


11 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes!
    En die cijfertjes invoeren is heus geen ramp hoor... Heel vervelend die spam...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat schattig... Wat een super mooi en lief plaatje weer...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snoezig plaatje!
    Ik krijg ook steeds meer spam....echt irritant. En als ze denken dat ik hun blog of website ga bezoeken, hebben ze de verkeerde voor. Misschien moet ik ook die verifactie inschakelen, maar ik blog niet zoveel meer....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is ook weer een heel zoet plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoor het meiske zingen"alle eendjes zwémmen in het water....
    .falderalderiere falderalderarare...........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige plaatjes hoor. Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, na haar miskraam. Heel mooi vertolkt ze die gevoelens en die van alle andere ouders die zoiets hebben meegemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen