Kijk nou toch eens

14 opmerkingen:

  1. Wat een strijd zeg zoiets heb ik nog nooit gezien leuk dat je het plaatste Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bijzonder Marja, heb t ook aan Joop laten zien.... gaaf en bizar tegelijkertijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor het delen. Ik heb al heel wat prachtige filmpjes dankzij internet gezien, maar dit is toch wel geweldig! Zouden de zwanen denken dat het hun jonkies zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ongelooflijk bijzonder... zoiets heb ik echt nog nooit gezien... super...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel bijzonder om te zien en mooi.....

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet te gelóven zeg, ze zijn gewoon die vissen aan het voeren, héél bijzonder! Ik zag van de week deze..... zó aandoenlijk.
    http://www.libelle.nl/libelle-magazine/hond-met-hart-van-goud-video

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bijzonder gebeuren. Daar kunnen wij mensen nog van leren. Eerlijk delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb met verbazing en ontroering gekeken. Het lijkt wel alsof de zwanen niet beter weten dan dat dit hun kroost is. Prachtig.

    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen