Herkenbaar?

6 opmerkingen:

  1. Nee, hier geen enkele herkenning.... ochtendmens hé! Ik hoop dan maar dat het beest alleen voor het filmpje even zo riant in bed mag liggen want ik zou zo'n groot bakbeest niet in m'n bed willen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje, maar om zoiets groots nou in je bed te willen hebben!
    Overigens, eindelijk eens een filmpje waar geen muziek onder geplakt is. Heerlijk rustig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, absoluut niet herkenbaar. We hebben geen hond en als we die al hadden dan zou die nooit in mijn bed mogen. Maar los van dat, als de wekker gaat, en die staat altijd op 7 uur, dan ben ik er gelijk uit, nou ja, bijna altijd....
    Fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, mijn ene hondje slaapt beneden, de andere in mijn bed op het dekbed.Nee ze zingt of huilt niet maar als ik opsta en het dekbed wil terugslaan duikt ze er snel onder en slaapt nog poosje verder.

    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig filmpje ik heb het al een paar keer bekeken .Ik wil ook niet vroeg wakker gemaakt worden ,nou ja behalve door Mikki dan .Gespin in mijn oor en een nat neusje tegen mijn wang ,tja dan smelt ik !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hm, ik heb iets langer nodig voordat ik mijn stem ga proberen...

    BeantwoordenVerwijderen