Robin Williams

Wat ontzettend triest

13 opmerkingen:

  1. Inderdaad, na zijn successen wilde het niet meer...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vreselijk, hij zal diep in de put hebben gezeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vreselijk he, het leek mij altijd zo"n leuke opgewekte man..schijn bedriegt dus..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo geschrokken vanmorgen. Vreselijk triest en een groot gemis.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh bah. Ik schrok van je bericht ik dacht hartaanval of zo maar de manier waarop vind ik iedere keer zo schokkend. Bah.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moest ook even slikken toen ik het hoorde vanochtend.
    Zo zie je maar dat alle succes en geld totaal niet positief genoeg kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. triest, het deed me denken aan Antonie Kamerling, onlangs het boek gelezen van Isa Hoes.
    Leek aan de buitenkant ook allemaal zo mooi maar de werkelijkheid was anders.

    liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar het was zijn keuze, zodra het leven ondraaglijk lijkt gun ik iemand die vrijheid! Voor de nabestaanden is het natuurlijk heel triest en verdrietig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geld, roem, de wereld aan je voeten, het zegt allemaal niets als je er niet mee kunt leven. Misschien maakt het je eenzaamheid wel groter.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Keek gisteren naar Mrs Doubtfire (heerlijke film) en daarin kwam zijn talent goed tot zijn recht. Toch was dit alles en het hebben van kinderen en familie en vrienden, niet genoeg om voor te blijven. Depressie is een zwart monster. Geen aanstellerij of hup schouders eronder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik schrok me echt rot toen ik het hoorde!! Death Poet Society is samen met Good Will Hunting één van mijn lievelingsfilms...
    Ongelooflijk hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij maakte ons aan het lachen en huilen. En toch, zelf zo eenzaam en gekweld.
    Een groot acteur in de beste zin van het woord!!
    R.I.P.

    BeantwoordenVerwijderen