Pure romantiek

9 opmerkingen:

  1. Wat onwijs knap getekend hé! staarten, oren en ogen allemaal in opperste staat van paraatheid voor "de liefde..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zucht...dat is even iets anders dan de trucvraag: 'Kennen wij elkaar?'
    Van Disney krijg ik nooit genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh zo lief deze .Kleinzoon heeft destijds de DVD speciaal bij ons thuis gelaten om met deze Oma samen te kunnen kijken .Ik heb er zo'n lieve herinnering aan !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is en blijft zo geweldig mooi.....
    Fijne dag vandaag...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo mooi heb ik met mijn Moeder gekeken in tusinskit heater in Amsterdam geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marja, met dit soort scenes pak je me helemaal in. Ik heb het weliswaar al vaak gezien maar toch kijk ik steeds weer.... zo maken ze ze niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen