Oppasgeitje


8 opmerkingen:

  1. O Marja, wat een schattig plaatje heb je gevonden...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke lief plaatje maar ik denk wel dat de moeder van dit meisje niet zo blij zal zijn want dat jurkje kan ze weggooien...(weet ik uit eigen ervaring toen ik jaren terug met mijn dochter van een jaartje of 3 in een kinderboerderij was... met een nieuwe jurk die ik daags van te voren had gekocht en dus na dat bezoek gelijk weg kon gooien omdat er een heel stuk uit was.....)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief plaatje weer. En zo'n houten kuip is toch veel mooier dan al die plastic gevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk plaatje. Liefff......

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige oppas :-) Wil even laten weten dat ik je niet vergeten ben hoor, maar heb op dit moment bijna geen tijd om eens uitgebreid bij andere te gaan lezen ....... heel jammer, want daardoor mis ik leuke dingen, maar goed ........ andere hebben even mijn aandacht nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief weer..... om op te vreten...maar dat vindt dat geitje dus ook;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Makkelijk zo'n oppasgeitje. Ik heb een hele serie oude ansichtkaarten van mijn schoonmoeder nog met allemaal dat soort plaatjes er op.
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die oude prenten. Fijn dat ze er nog zijn. Je kan er zulke heerlijke verhalen bij bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen