Ontdekken


10 opmerkingen:

  1. Prachtig schilderij weer. Mooi zoals hij die blik van het kind gevangen heeft. Alleen het linkerhandje met de kubus klopt niet helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja,
    Hij is echt weer geweldig mooi, maar inderdaad dat handje...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook een armpje en een voetje zijn anders dan in de spiegel. En dat wat achter hem ligt zou op de voorgrond ook een stukje te zien moeten zijn. Maar ach, kniesoor.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig, je ziet hem denken; "verhip hoe zit dat nou" . Ik zag bij Levi dezelfde blik in zijn ogen destijds in dat zwembadfilmpje waar hij achter een watermuur langs liep naar een raam ,er aan voelde ...en weer terug ging naar de watermuur om eraan te voelen !
    wat gaat er in zo'n koppie om hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Behalve dat handje vallen mij meer dingen op.... al zie ik ook gelijk dat ik niet de eerste ben ;-)

    Waar ik dan toch het liefste naar kijk is dat snoetje...terwijl ik me afvraag wat er door dat koppie gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n lief plaatje .En ja de details ,ik weet niet of ik het gezien zou hebben .Ik kijk dan weer alleen naar dat koppie !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt deze prent vast geplaatst om het verwonderde smoeltje en niet of de fijnschilder wel alle details goed heeft verwerkt. Dat laatste is een verwijt aan de kunstenaar of zijn/haar coach die het niet heeft gezien.
    Ik moest meteen denken aan mijn kleinzoon die voor het eerst zijn schaduw zag en het op een rennen zette die in te halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gedaan weer zeg! Echt net echt hè..

    BeantwoordenVerwijderen