Backpacker?



9 opmerkingen:

  1. Hoi Marja,
    Bij backpacker denk ik aan alleen op vakantie gaan met alleen een rugzak bij je en dan maar zien waar je uitkomt. Iets dat ik nooit heb gedaan omdat het me doodeng lijkt. Maar bij backpacker denk ik nooit aan zo'n lief kind met een rugzakje met daarin zo'n schattig hondje... Grote verrassing dus voor mij... Wat een heerlijke tekening...
    Ik wens je een heel mooie dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze serie schilderstukken heeft een héél hoog schattigheidsgehalte;-) onwijs lief plaatje weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat heeft ze schattige bagage "gebackpacked" :-)
      Overigens is een backpacker wel een begrip van huidige generaties., dacht ik. In mijn jeugd had ik er nooit van gehoord.
      Ik heb kinderen die veel op deze manier reisden toen ze vrijgezel waren (en nog veel reizen maar tegenwoordig op een andere manier). Zelf ben ik geen backpacker, denk ik. Denk ik...want zoiets moet je doen als je jong bent. Op onze leeftijd is dat niet meer aantrekkelijk. Maar door de ervaringen van onze dochters vind ik het wel een goede ontwikkeling, dat vele reizen.
      Liefs,
      Janny

      Verwijderen
  3. Hier denk ik aan het liedje ;ik heb je zo lief zoo lief
    wat schattig

    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij heeft het hondje een voorpoot in het verband. Lief van het baasje om hem te dragen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig plaatje!
    Mijn jongste wordt in september ook een backpacker, maar een hondje zal hij niet meenemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt meer op Remi alleen op de wereld met zijn hondje ;). Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig zeg, wat kijkt ze bezorgd hè.

    Marja, ik had al een reactie gegeven, maar af en toe lukt het me niet te reageren bij blogspotwebloggers, net dus weer niet bij Frederique. Ik dacht ik ga eens kijken of mijn reactie hier nou wel of niet staat.. nou hij stond er dus niet... :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik lees inderdaad over probleempjes op blogspot. Nou ja, ik heb altijd nog een kopieblog op WP. Alleen komt daar geen deelnemerslijst voor zoz op te staan. ;-)

      Verwijderen